В Україні запустили онлайн-маркетплейс сучасного мистецтва

В Україні запустився маркетплейс сучасного мистецтва Codeky.Art. Там автори зможуть продавати свої роботи, а також рекламувати послуги.

Що це таке
Codeky.Art – онлайн-платформа, де представники творчих професій (художники, скульптори, фотографи і т.д.) можуть створювати персональні бізнес-кабінети і самостійно і продавати свої роботи. Це може бути графіка, декор, посуд, живопис, скульптури і так далі.

Користуватися маркетплейсом можуть не тільки професіонали і початківці-художники. Приєднатися може кожен бажаючий, пройшовши модерацію.

Створивши кабінет, арт-майстер зможе:

  • представляти, просувати і продавати свої роботи без посередників безпосередньо покупцеві;
  • розміщувати на дошці оголошень інформацію про свої виставках, майстер-класи та інші арт-послуги;
  • вести особистий блог.

Умови
Вартість розміщення робіт на місяць – 1,5% від їх ціни. Також стягується сума за маркетингові послуги і просування. Сукупно за продаж товарів візьмуть 15%.

Розміщення оголошень про послуги – наприклад майстер-класи – обійдеться в 200 грн / місяць. Для власників бізнес-кабінетів, блог і 3 оголошення в місяць – безкоштовно. А для студентів передбачені знижки.

Історія і плани розвитку стартапу
Ідея належить Юлії Ковальовій. Codeky.Art створювався і розвивався за її особисті кошти – інвестиції склали $ 500 000, кажуть в стартапі. Пізніше проєкт підтримали Олена Струкова і Яна Дубініна, вони стали бізнес-партнерами. Всього в команді проєкту 8 осіб.

За перший рік творці планують вийти на прибуток в $ 500 000, а також наростити щомісячний трафік до 200 000 користувачів. Трафік планують залучати з інформаційних порталів.

Джерело: ain.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *