Як зробити успішний бізнес за допомогою Google Maps – 15 порад від Google

Google Maps виповнюється 15 років. До річниці сервісу, фахівці Google зібрали 15 покрокових порад, які допоможуть підприємцям в просуванні через сервіс «Google Мій Бізнес».

  • Створіть профіль компанії в Google. Перейдіть на сторінку business.google.com/add і введіть інформацію про свою компанію. Переконайтеся, що все вірно і підтверджено, щоб ви могли оновлювати свою інформацію. Ви також можете додати в профіль інших менеджерів, які можуть допомагати вам його підтримувати.
  • Завантажте програму «Google Мій Бізнес» (Google Play, App Store). Вона надає всі інструменти, необхідні для взаємодії з клієнтами. А все, що ви там оновите, буде автоматично синхронізовано з інформацією на Google Maps.
  • Оновіть свій бізнес-профіль. Переконайтеся, що ви ретельно перевірили такі дані: адресу, сферу діяльності, номер телефону та веб-сайт.
  • Додайте графік роботи. І не забувайте регулярно оновлювати його, вказуючи час роботи у святкові періоди.
  • Проаналізуйте опис вашої компанії. Що відрізняє ваш бізнес від конкурентів? Покажіть потенційним клієнтам унікальні товари або послуги, які ви пропонуєте.
  • Виділяйтеся серед інших. Додайте фото на обкладинку, просто закріпивши його у верхній частині профілю, щоб вас помітили серед інших компаній.
  • Зробіть свій бренд впізнаваним. Додайте логотип компанії, щоб створити стійку впізнаваність бренду. Це допоможе клієнтам легко згадати, до кого їм потрібно звернутися.
  • Додайте посилання на свій сайт. Якщо у вас є окремий сайт, додайте посилання. Якщо у вас його немає, буде можливість створити його безкоштовно при реєстрації свого бізнес-профілю.
  • Покажіть, що саме пропонує ваш бізнес. Зацікавлені клієнти хочуть більше деталей. Якщо ви продаєте одяг, спробуйте створити каталог товарів: додайте фотографії з такою інформацією, як ціна і опис, і клієнти зможуть, натиснувши кнопку, перейти на ваш сайт, щоб зробити замовлення онлайн. Якщо ви власник ресторану, додайте меню.
  • Зробіть вашу компанію ще більш візуально привабливою, додавши останні фотографії свого магазину або продуктів. Дайте людям відчуття реальності, про те, що вони побачать, коли відвідають вас особисто. Це також збільшує вашу видимість: профілі з фотографіями отримують на 42% більше запитів щодо маршрутів на Maps, а 90% людей більш імовірно відвідають вас, якщо у вас є фотографії вашого бізнесу в пошуку і Maps.
  • Діліться новинами і спеціальними пропозиціями, створюючи публікації. Розміщуйте інформацію про події, нові продукти або послуги. Подумайте про знижки для клієнтів, які вперше переглядають ваш бізнес-профіль.
  • Заохочуйте користувачів залишати відгуки. А коли вони це роблять, напишіть у відповідь подяку або попросіть більш детальний відгук про їхній досвід. Два з трьох клієнтів говорять, що позитивні відгуки були важливим фактором у виборі бізнесу або магазину для покупки.
  • Зробіть простішою можливість для клієнтів зв’язатися з вами за допомогою повідомлень. Коли ви це зробите, клієнти побачать в вашому профілі кнопку «Повідомлення», а їх повідомлення ви побачите в додатку «Google Мій Бізнес». Пам’ятайте, що отримуючи нове повідомлення, важливо відповісти протягом 24 годин – це підвищить довіру і заохотить взаємодіяти з вами.
  • Використовуйте функцію бронювання. Це означає, що клієнти можуть забронювати, наприклад, столик в ресторані, призначити зустріч або замовити послугу на Картах Google. Якщо у вас ще немає підрядника, який допоможе керувати бронюванням, їх можна вибрати серед наших офіційних партнерів.
  • Додайте розділ «Питання та відповіді». Використовуйте цю функцію, щоб клієнти відразу могли бачити питання, які задаються найчастіше, і відповіді на них.

Джерело: ain.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *