Український legal-сервіс Avodocs став продуктом дня і тижня на ProductHunt. Що це дало

Розробники проєкту Axdraft випустили нову версію свого продукту Avodocs, який дозволяє створювати шаблони типових юридичних документів для стартапів. Вона стала спочатку продуктом дня, а потім і тижня на майданчику ProductHunt, завоювавши 2500 голосів. Засновник Axdraft Юрій Заремба розповів, що це дало сервісу.

Avodocs став другим legal-tech продуктом на ProductHunt після Stripe Atlas, за який найбільше голосували користувачі.

«У нас зараз більше 2500 голосів. У загальному рейтингу це ставить нас в топ-300 запусків за всю історію, а їх було кілька мільйонів. Номер 1 – Startup Stash 20,000+ голосів», – розповів засновник Axdraft Юрій Заремба.

Що це дало Avodocs

Після запуску на Avodocs додали монетизацію і за тиждень отримали кілька сотень доларів нових підписок. Однак, за словами Заремби, основна перевага, яку дає нагорода на ProductHunt – це трафік і ранній фідбек. Крім того, це дозволяє залучити міжнародну аудиторію.

Avodocs вже виходив на ProductHunt в березні 2019 року. І тоді команда також зазначила різке зростання відвідуваності.

«Два піки на скріншоті – це перший і другий запуск на ProducHunt. Але що важливо – це те, що після першого запуску регулярна кількість активних користувачів зросла в 7 разів. Цього разу ми очікуємо зростання в 2-3 рази», – коментує Заремба.

Потрапити в Product of the Day/Week/Month нелегко – це залежить не тільки від кількості, а від якості і динаміки підтримки проєкту аудиторією.

«Наприклад, в минулий раз ми набрали найбільше голосів, але навіть не потрапили в топ-5, а в цей раз ми виправили свої помилки і стали продуктом дня», – підкреслив СЕО Axdraft.

Джерело: ain.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *