Три компанії-єдинорога, які заснували під час кризи

Видання Hackernoon розповіло про компанії-єдинороги, які заснували в кризу. Серед них – Mailchimp, Slack і WhatsApp. AIN.UA призводить короткий переказ матеріалу.

Ряд глобальних компаній, створених під час економічних спадів може поповниться вже сьогодні. Зараз вдалий час для того, щоб підприємці чесно запитали себе, чи є COVID-19 катастрофою стартапу або стимулом до інновацій.

«Багато єдинорогів було засновано або побудовано під час криз – нестача ресурсів може бути джерелом творчості і розкручування», – Інка Меро, засновник і керуючий партнер Voima Ventures.

Mailchimp (2009)

Всесвітньо відома платформа для автоматизації маркетингу Mailchimp була трансформована під час глобальної економічної кризи.

Спочатку Mailchimp був орієнтований на обслуговування виключно великих корпоративних клієнтів з річним гонораром. Однак криза в 2008-2009 роках диктувала нові правила, і компанія була змушена повністю переглянути свою бізнес-модель.

Велике рішення Mailchimp полягало в тому, щоб в 2009 році перейти в режим freemium – компанія запропонувала безкоштовні послуги користувачам. Ця зміна принесла неймовірні результати – усього за один рік призначена для користувача база Mailchimp зросла з 85 000 до 450 000 людей.

Groupon (2008)

Groupon заснували під час фінансової кризи в 2008 році. МВФ прийшов до висновку, що це був «найсерйозніша економічна і фінансова криза з часів Великої депресії».

Якраз на той період довелося створення сайту, який просував інші компанії, пропонуючи клієнтам операції з їх послуг і продуктів. Це була ідея Ендрю Мейсона, він придумав платформу Groupon.

Важкі економічні часи не завадили Ендрю Мейсону знайти компанію, яка могла б поставляти високоякісний і високопродуктивний маркетинг для підприємств по всьому світу. З ультра-креативними підходами до маркетингу, Groupon показав новий спосіб представлення продукції клієнтам.

Slack (2009)

Slack стала однією  з найвідоміших програм для обміну повідомленнями. Особливо популярною вона стала сьогодні, коли багато хто працює з дому в зв’язку з пандемією коронавірусу. Цю компанію також заснували під час кризи.

Світова економічна криза 2009 року стала відмінним часом для Стюарта Баттерфілда. Він створив нову бізнес-комунікаційну платформу Slack.

«У якомусь сенсі, ми створені для цього. Slack – це не про «віддалену роботу», це скоріше інструмент «створення організаційної спритності». Однак повний перехід до дистанційної роботи створює великий попит на організаційну спритність», – написав Стюарт Баттерфілд в своєму Twitter.

Висновок

Глобальна економічна криза – це важкий час для всіх і кожного. Однак це також може стати ідеальним часом для тих, хто готовий переосмислити свої бізнес-моделі, включити інновації в свої процеси і підходи і продовжити реалізацію своїх великих ідей.

Джерело: ain.ua, hackernoon.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *