Більше 100 проєктів і 48 годин роботи – як пройшов перший онлайн-хакатон #USGH

З 7 по 9 серпня в івент-холі PMHUB відбувся дводенний онлайн-хакатон Universal Sports & Games Hackathon (#USGH). AIN.UA розповідає про його учасників і переможців.

Universal Sports & Games Hackathon

Universal Sports & Games Hackathon (#USGH) — онлайн-хакатон, який тривав 48 годин. Його тематикою став геймінг. Серед напрямків – ігри для всіх платформ, контент-сервіси, інструменти для збору та аналізу статистики, рішення для маркетингу, розширення для соціальних мереж та багато іншого.

В учасників була можливість знайти собі колег прямо під час Хакатона або подаватися вже зі сформованою командою. Кожен колектив супроводжували ментори – вони допомагали зі створенням бізнес-моделі, напрямком проєкту і прийняттям рішень.

Організатором Хакатона виступив розробник в сфері Gaming & Entertainment Parimatch Tech спільно з інвестиційною компанією JKR і за підтримки Amazon Web Services і стартап-акселератора Sector X.

Хто взяв участь

#USGH зібрав 416 учасників, які запропонували 111 ідей. Стартувало на Хакатоні 58 команд, з них 37 подали проєкти, а 12 – пройшли в фінал. Учасники працювали з самих різних регіонів України, Німеччини, Польщі, Іспанії та ін. Всього – 9 країн і 57 міст.

«Онлайн-хакатон став першим в нашому досвіді заходом зі 48-годинною взаємодією. Всі зусилля були варті того – результат перевершив очікування. Завдяки віртуальному формату нам вдалося розширити межі хаба, об’єднати учасників з різних куточків континенту, і створити так багато крутих ідей», – Ольга Сафіна, арт-директор івент-холу PMHUB

Які проєкти стали переможцями

Призові місця на Хакатоні розділили таким чином:

III місце, команда PixelGaming – мобільна гра в жанрі MOBA (популярні представники – Dota 2 і League of Legends) з ​​механікою клікера. Приз – $ 500.

II місце, Narwhal – інструмент для мультіфікаціі спортивних подій, який працює на базі генеративно-змагальної нейромережі. Користувач завантажує в сервіс відео (наприклад, боксерського бою) і отримує картинку, стилізовану під конкретний мультфільм – наприклад, «Спанч Боб». Приз – $ 1000.

I місце, Dragon’s – RunOut, гра в жанрі платформер-Раннер з логічними елементами, виконана в стилізації піксель-арту. Приз – $ 1500.

«До цього у нас була ідея гри і перші напрацювання, але вони були дуже сирими. Ми вирішили взяти участь в Хакатоні, щоб довести ідею до якогось певного етапу і, звичайно, отримати фідбек. Це було дуже важливо – завдяки заходу ми зрозуміли на що здатні. Плани на найближче майбутнє – продовжити розробку гри. Зараз у нас є один біом (ігровий світ), ми хочемо зробити ще 9 і в кожному буде по 8-10 рівнів. Незабаром також почнемо переговори з видавцем», – Микола Урсатий, тімлід Dragon’s. 

Крім цього, в рамках Хакатона частина команд виконували Челлендж від організаторів. У фінал вийшли колективи Team B (розширення для перегляду статистики матчів Dota 2) і «КодоКлякса» (сервіс для аналітики і прогнозування спортивних подій). Тут журі не виявило переможця, обидва колективи отримали заохочувальні $ 500. Крім цього «КодоКлякса» буде нагороджена спеціальним призом від компанії JKR.

«У сучасному світі навіть сама геніальна ідея не є активом. Тому партнерство в подібних Хакатонах – це справжня подія для скаутингу JKR. Ми зацікавлені в першу чергу в сильних командах, готових реалізовувати геніальні ідеї», – Костянтин Карпалов, JKR Venture Manager.

JKR також окремо відзначила іншого фіналіста, команду PolyRef. Колектив створив інструмент для збору статистики спортивних подій в режимі реального часу за допомогою нейромереж та алгоритмів комп’ютерного зору. У JKR підкреслили, що рішення підходить під їх критерії інвестиційної привабливості і запропонували учасникам провести переговори.

«Хакатон дійсно вдався: ми зібрали багато команд, ідей. Мене приємно здивувала різнобічність рішень, це завжди дуже цікаво. В цілому, рівень учасників виявився дуже високим. Переможці – розробники з уже успішними тайтлами, вони дуже добре розуміють що роблять і розбираються в індустрії, в якій працюють. І тим не менше, вони готові сфокусуватися на невеликому завданні і в рамках Хакатона його вирішити, інвестувавши час в свій розвиток. Заради цього ми й робили хакатон – дати активним людям можливість реалізувати свої ідеї», – Степан Шульга, директор кіберспортивного напрямку Parimatch. 

Подальші плани

Під час визначення фіналістів судді прийняли несподіване рішення: протягом цього тижня вони ще раз подивляться всі ідеї і дадуть фідбек цікавим проєктам. Результати оголосять 19 серпня на спеціальному онлайн-івенті.

«У метушні, в умовах 48-годинного вибору було не тільки складно розглянути ідею, а й зрозуміти її потенціал. Ось наприклад наш срібний призер сильний не стільки рішенням тут і зараз, а технічним потенціалом. Тому я сподіваюся, що ми зможемо переглянути всі ролики, щоб побачити яка ідея є на зараз і, що не менш важливо, як її можна змінити», -CPO Parimatch Tech, Сергій Бережний.

«Забігаючи наперед, ми зараз розглядаємо формат запуску квартальних Челленджів. Хочемо збирати більше працюючих ідей з великим призовим фондом. Будемо розглядати рішення, надавати можливості акселерації і запрошувати в інфраструктуру Parimatch Tech. Грамотна реалізація цієї ідеї може послужити додатковим каналом для рекрутингу талановитих українських фахівців», – резюмував плани компані Іван Білаш, R & D менеджер в Parimatch Tech.

Організатори зазначають, що в подальшому будуть регулярно проводити івенти подібного формату.

«Це перший, але точно не останній захід такого формату для Parimatch. Ми позиціонуємо себе як технологічну компанію, і хакатони – логічне продовження нашого розвитку. Це корисний освітній процес, який ми цінуємо. Тому компанія буде прагнути до того, щоб допомагати активним людям в реалізації своїх ідей», – Степан Шульга.

Джерело: ain.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *