Українки створили стартап з продажу цифрового одягу

Перший у світі.

Інноваційний фешн – стартап Dress X – це онлайн-бутік, в якому продають одяг, існуючий тільки в електронному вигляді. Продукт стартапу – це сукні, до яких не можна доторкнутися, але які можна надіти для виходу в соцмережі, повідомляє Голос Америки-Україна.

«Ми зрозуміли, що контент дуже важливий для людей і вони готові за нього платити. І коли був коронавірус, пішли локдауни, я зрозуміла, що працювати в традиційній роздрібній торгівлі не має ніякого сенсу: саме час прийшов для того, щоб запустити перший в світі магазин діджитал-одягу», – розповіла Дарина Шаповалова, співзасновник стартапу Dress Х.

«Щоб одягнути цифрову сукню потрібно зайти на сайт, вибирати фасон і заплатити. Також потрібно завантажити свою фотографію. Важливо, щоб на фотографії було хороше освітлення, і щоб клієнтка собі на ній подобалася», – зазначила Наталя Моденова, співзасновник стартапу Dress Х.

Після завантаження фотографії клієнтка чекає день або три, поки готують нову сукню, тобто для її фотографії. Розробники гарантують – одяг ідеально сяде на будь-яку фігуру.

Серед одягу в бутіку Dress Х багато суконь від українських дизайнерів. Частина з них існує тільки в цифровій версії, а частина в реальності, однак коштують вони в рази дорожче цифрових версій.

Діджитал одяг – це абсолютно нова філософія моди. Її сповідують блогери, яким важливо подобатися читачам на сторінках соцмереж. І новий стартап не вимагає ні оренди приміщення, ні закупівлі одягу, ні будь-яких ресурсів на виробництво.

«Модна індустрія забруднює середовище відходами. Ми бачимо, що в світі йде криза великого масштабу. Тому треба міняти таке явище як швидка мода, коли одяг купують, роблять фотографію і відразу викидають його в сміття – він вже не потрібен людині. Цю звичку треба змінити», – сказала Дарина Шаповалова.

Джерело: hubs.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *